måndag 26 december 2011

Wiiii(e) :D

En av julklapparena jag fick (med Ida) vad ett Wii. Väldigt kul, man kan spela flera och de finns många roliga spel som bara finns till Wii. Så i morse när jag vaknade gick jag och spelade Super Mario Galaxy 2, haha! ;) Sen såg familjen klart Narnia 4 som vi började se på igår kväll. Sen ringde jag Elina och gick till henne. Hoss henne gjorde vi inte så mycket igentligen, kul med lite sällskap mer än av familjen. Jag gick hem vid halv 4 för att äta middag.
Nyss fotograferade jag mina julklappar som jag ska lägga ut på bloggen imorgon, har inte tid att ladda över bilderna på datan + att stordatorn är upptagen. Det får bli imorgon. Nu ska familjen över till grannen och fika och spela sällskapsspel. Har inga bilder på denna dator så det blir ännu ett inlägg utan bilder. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar