onsdag 21 december 2011

Snark och frys + LLLOV!

Sitter nu i soffan i pjamas, tjocktröja och fryser fortfarande lite. Brevid sitter min älsklings katt och myser. I skolan idag hade vi någon sorts avslutning. Vi tävlade med julsånger, åt godig och såg en gammal julfilm från 80-talet. Filmen handlade och skogstomtar som var så snälla men de fula trollen ville få bort dem. Haha en rätt barnslig film och igentligen rätt tråkig men den var lite rolig och mysig tecknadfilm. Vi fick sluta kvart över 12 men vi kom inte hem förens halv 2. Bussarna går så sällan vid den tiden. Så jag har vart hemma någon timme eller två, och har bara tittat på tv. Suuuper! :D Imorgon måste jag städa men jag ska försöka få ut något mer av dagen än i dag. Resten av deenna dag skajag inte göra något mer än att glo på tv och sitta vid datorn, FÖR JAG HAAR LOOOOOV! :D Yeees, sovmorgon och sena kvällar i 3 veckor. :) Sen är det jul om några dagar!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar