torsdag 8 december 2011

Trasig mobil...

Sitter här hemma och deppar. Min mobil, som jag fick förra julen, är sönder. Pappa säger att den inte går att laga, för om man skickar iväg den på lagning kan dem inte fixa skärmen... Papppa och mamma har inge lust att betala en hel ny mobil som kostar ett par 1000 kr heller, så här nära jul, inte efter heller antagligen. Man får kolla upp en mobil för ett par 100 kr istället utan tutch... Så lessen tjej här.
Min dag i skolan har inte vart helt toppen. Mina vänner och andra har tyckt att jag vart gnällig, och när man får höra den gång på gång blir man irreterad också. Gnällig och irreterad, great! ;D Sen har jag haft lite ont i magen idag med. Mamma vet inte att mobilen är sönder än, och hon blir nog inte nog inte glad när hon kommer hem och jag berättar.. Men om man försöker komma på något bra med dagen var det träslöjde, en till julklapp avklarad. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar