fredag 9 december 2011

Kräksjuk, toppen! :)

Suck. Har bara kräks en gång i natt. Men det förstör hela helgen. Man ska vara hemma i 47 timmar efter sista kräkning för att inte smitta något. I dag i skolan hade det var nobeldagen, det bjuds på 3 rätters en najs och slapp dag. Har alldrig vart mede förut så det hade jag sett fram imot... Aja. Imorgon skulle vi ha advetsfika och gäster skulle komma, men det blir inte så nu. Sen skulle jag haft match imogon också. Alla våra/mina planer förstörda. Suck igen. Men sjukdomen förklarar mitt toppen humör igår. *ironi*. Ja istället sitter jag hemma och lyssnar på musik från youtube. En cool sak jag kommit på att, är att inloggningen till bloggen, är ett googlekonto. Och med googlekontot kommer jag in på youtube. Så jag kan göra listor och följa olika VEVO och stuff. Najsigt! :D Sen sitter jag och ritar. Snart ska jag försöka få i mig lite rostatbröd. Ha det bäst, men ät inte häst!


Listan. ^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar