onsdag 14 december 2011

Fixa naglar och beskymmer..

Under kvällen har jag tittat på tv och fixat naglarna med jul tema! Idag i skolan var det vanliga onsdagen. Bild och musik och smått och gött. På musiken fick vi spela ukelele, jätte kul och mycket enklare än vanlig gitarr! ;) Sen på bild profilen (sista lektionen detta skolår) tog jag hem två julklappar till. Efter skolan var jag med Elina. i spelade lite tv spel, spalde kort och tittade på tv. Sen imorgon ska några i laget och jag åka och testa innebandylaget i bro och se hur det är där, vi måste byta efter jul eftersom vårt lag långsamt faller samman... ;( Men problemet är att deras träningsdagar är tisdagar och torsdagar, och jag har ridning på tisdagar. Det löser sig genom att jag väljer ena elller det andra, eller att jag kanske kan byta riddag. Men det kanske inte får plats i någon grupp! Jobbigt värre!!! Det ska iallafall bli kul att träna hon dem imorgon. ;)


1 kommentar: