söndag 18 december 2011

Dagens tips: Ät inte gul snö ;)

Rubriken har inget med mig att göra. Men ute ligger ett täcke med vit slasksnö, det finns säkert gul slask/snö också! ;) Nyss gick jag hem från Elina. Jag sov där över natten eftersom mamma och pappa vart på julmiddag.
Igår hade vi även match. Vi förlorade men jag tyckte att vi var grymma! Riktigt grymma, vi gjorde två mål och hade lika många målchanser som motlaget. Vi var bara 7 stycket. 2 avbytare på 5 pers. Man blev trött men även nöjd. Vårt lag hade även idrottsalen så vi behövde vara sargvakter, stå i kiosken och annat. Jag var bara sargvakt, det var rätt kul att se herrarna och damlaget spela. Sen åkte vi hem, dushade, packade och gick till Elina. Hoss henne spelade vi tv spel med Fredrik (kontaktbarn, 15 år), tittade på Gnomeo och Julia, åt hemma gjort pizza och lite annat. Elina skulle ha match nu på morgonen så jag gick där ifrån klockan 10 på morgonen.

Idag därimot ska vi till Stinsen och köpa julklappar, jag har ganska mycket kvar, eller lite. Men jag behöver ett genomskinligt nagellack, paket till Ida, något till mormor, morfar, och till pappa! Sen har jag bett pappa köpa sushi där så jag får smaka på hur det smakar. Vi kanske också ska köpa blekning till mig hår så det blir lite fräshare, inte skiftar i blond och mörkblond. ;) Oj, långt ilägg hoppas ni orkade läsa allt... ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar