fredag 23 december 2011

En busschaufför, en busschaufför det är en man med ... humör?

Japp, Ella och jag bestämde oss för att åka in till Bålsta för att jag behövde några finare kläder till julafton, så jag gick upp 8 (!!) för att hinna med en buss som gick 09:20. Men när jag kommer fram och ska skicka ´messbiljetten står det att kontot är spärrat för betaltjänster. :( Men jag går på bussen och frågar om det är okej att jag åker ändå för att min mamma möter upp bussen i Bålsta, men neeej då. :P Så jag sitter nu hemma igen och är smått irreterad. Hmm... Igår bytte Elina och jag paket som vi köpt till varandra. Jag öppnade mitt igår för att mindre paket ska komma till Gävle. Och jag fick ett pannband/svettband som jag ville ha, jag behöver det till innebandyn. :) Nu ska jag spela:


Ni klickar på spela så kan ni också spela. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar