söndag 25 december 2011

Julafton

Det blev väldigt lyckat. Vi var ganska många på en ganska liten yta och allt gick ok, Inga irretationer eller sura miner. Framåt kvällen blev man allt mer trött efter en massa god julmat och paket öppning. Just nu kollar jag på objektiv till min kamera och "macroringar". Orkar inte förklara hur de fungerar så jag länkar istället ;)
-Macroringar
-Objektiv
Min kusin fick ett 50mm objektiv i julklapp och objektivet verkar väldigt cool och bra, så jag blev inspirerad. :)
Det kanske verkar lite skrytsamt att skriva upp vad jag fick i julklapp i bloggen, men jag kommer att jag bilder och lägga ut i kväll, eller imorgon. Jag var iallafall väldigt nöjd med julklappar och Tomten har verkligen gjort sitt jobb men att förja min önskelista. Haha! :)
Snart kommer gäster och vi ska äta en good julfrukost. Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar