tisdag 20 december 2011

Natur historiska och slå in paket

Nyss satt jag inne på mitt rum i högar av papper och snören, jag slog alltså in paket. Så nu är allt klart för jul, för min del. Idag, sista skoldagen på året, var klassen på Naturhistoriska museumet. Där jag var bara för någon månad sedan, lite trist och vi såg även samma cosmonova film som sist... Aja det är kul att komma från skolan för en gångs skull. Igår bloggade jag inte för att jag... nej jag vet inte varför- Igår åkte jag skriskor halva dan med 6-9:an och andra halvan av dan tittade klassen på film och slutade tidigt, en chill näst sista dag. Efter skolan var jag med Julia, vi åkte pulka och var ute i den perfekta kramsnön, väldigt kul att vara med henne för en gångs skull. :)

Senare ikväll ska familjen på Idas skolavslutning, då är man i kyrkan och barnen sjunger julsånger. Mysigt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar