tisdag 13 december 2011

Lilla syrrans födelsedag! *puss på henne*

Har inte bloggat på ett par dagar nu. I söndags åkte vi till Tina, mammas kompis och åt middag. Orkade inte blogga på kvällen när vi kom hem. Igår firade vi Ida på födelsedagen i förskott, fast hon fýller idag på Lucia dagen. Idsa fick även bli medlem på facebook igår så stora datan var upptagen större delen av kvällen. Nu sitter jag nydushad och ska snart äta taco med mamma. Ida äter redan men har ett par gäng kompisar och firar hennes födelsedag. Måste se julkalendern sen också! ;) På ridningen idag gick det JÄÄÄÄÄÄÄÄTTE dåligt. Vi gjorde att hästen skulle gå "sicksack" med benen, och man måste ha en speciell teknik. För mig gick det skit. Vi var bara 3 stycken på lektionen och ridläraren kunde då titta på oss nogrannare. Hon var väldigt på mig och jag blev mer och mer frustrerad... men efteråt så hon:
-Det här är den bästa letionen på den här terminen! Att gå från botten och komma till toppen, övervinna sina svagheter. Bra jobbat Liss!
Fast jag var frustrerad och arg tog jag till mig berömmet. Hoppas bara att det går bättre nästa ridlektion. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar