fredag 5 augusti 2011

Höök´s - hästsport och en glass :D

Nu äter jag glass och bläddrar i Höök´s nya katalog. Och små tittar på Ellens ...nånting...nånting... show! :D

Sen idag har jag inte gjort så mycket. Spelat lite spel, tittat på Maimi Ink och bara slappat. Resten av dagen blir nog fortsatt lugn. Men jag funderar på att ta en spring runda. ;)

Och varför bloggandet har vart väldigt trögt och dålig uppdatering är för att sommarlovet snart är slut. Bara 12 dagar kvar D: Och när skolan börjar ska jag försöka att hålla igång bloggen, men ganska dålig uppdatering blir det. Fast kanske inte. Mitt liv är inte så intressant just nu och när skolan börjar blir mitt liv inte så mycket mer spännande, förutom att det blir ny skola och ny årskurs. Men men...

HA EN BRA DAG! :)


Modell: Sötis katten Lucy Fotograf: Jag! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar