onsdag 24 augusti 2011

24 augusti

Sorry för den grymt dåliga uppdateringer, jag har inget bloggslust för tillfället, och så har jag inget intressant liv heller. Bara skola. Haha! xD

Men idag har det såklart vart skola. Vi har haft, spanska, engelska, bild, och profil. På prfilen har jag bild. Så det blir dubbelt upp med bild på onsdagar. På onsdagar går jag till 4. Efter skolan va jag med Elina. Men igentligen var det planerat att jag, lovisa, amanda, ella, och simon A, skulle se en film hon systrarna Burlin men det blev inte av.

Nu sitter jag och halv tittar på Tom o Jerry. Hahaha, ett av de mysigare gamla tecknade programmen som finns. Nu var det jätte länge sen jag såg det sist. Ett bra och orginal, gammalt, program! ;)
Nu ska jag läsa igenom min spanskabok, bara för att.

HAJ DÅ!


Modell: Jag. Fotograf, och redigering: Ella ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar