tisdag 9 augusti 2011

jag-kommer-inte-på-något-vettig-rubrik-rukrik

Shiitt vad min blogg var oaktivt senaste veckorna. Sorry för det. Jag måste bli duktigare. + att mitt liv har vart ganska hädelserikt. Varför jag inte skrivit om det är att jag inte har haft samma blogglust som jag brukar. Men jag ska bli bättre.

Igår var jag med Ella, vi tog en springrunda, scrap boockade, och lekte med hennes lillasyrra. Så söt! Och sen åkte jag hem för att äta. Senare mot kvällen tog jag en kvällsdopp med Elina. Det var iis kallt men det var skönt efter en stund. :)

Och i Söndags var jag med Amanda och Lovisa, för typ första gången på lovet. Hahahah! Vi såg på film och höll oss inne efter som det regnade hela dagen.

och så var jag med Torunn för ett par dagar se! ;)

Sen för någon vecka sen var jag på utomhusbad med Ella i Märsta, det var kul.

Men idag ska jag vara med Elina och bara hänga, något speciellt lär vi inte göra.


Snart fyller man år också! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar