onsdag 10 augusti 2011

Åskovädret fortsätter... DUN DUN DUUN!

Det har åskat hela dan nu. Åska = inga elektroniska/strömgrejs. Så idag har jag bara suttit och ritat. Som ni sett i de andra inläggen har jag fått tillbak min ritglädje. Det var länge sen jag ritade sist. Igår skissade jag lite men en bläckpenna, i morse på paint. Och för ett tag sen blyerts. Resultat får ni se sen! ;)
Och så har jag druckit te, te från england som jag fick i tidigt födelsepresent av min gulliga vän Amanda! :D Och så har jag lagat middag, amerikanska pannkakor. Och så har jag diskat efter mig, tagit disken, plockat ner disken, diskat, och blablabla. Nej men nu känner man sig duktig.

Nu har det typ slutat åska, så jag passar på att blogga och fortsätta på mitt Svampbob collage.

Se ya later alligator! ha-ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar