lördag 27 augusti 2011

Ida dansare till Velvet (:

Min kväll har vart rolig och händelserik. Här ute på "landsbyggden" var det idag en dag som det skulle vara båtrace och aktiviteter nere vid slottet. Vi var där en stund tidigare idag, men det var inte jätte intressant. Sen framåt 18 åkte vi ner igen och åt middag nere vid Marinan, en resturang. Jätte gott och live musik spelades. Velvet skulle sjunga där också. Och det gjorde hon... ...Ida, min syster och min syster kompis Celie stod vid scen och ville prata med henne. Precis innan hon börjde sjunga bjöd hon upp Ida och Celie upp på scen, så de stod som bakgrundsdamsare bakom en kändis. Jag är stolt och grymt imponerad över min 11 åriga syster som spontat går upp på en liten scen och dansar enligt enga rörelser, utan förberedelser, bakom en kändis. COOLT SYRRAN! ♥ Sen har vi druckit läsk, och pratat. Familjen, och jag var där nere men en annan familj under kvällen. Jag kom nyss hem efter en lustig bussresa, massa fulla, sjungade folk i bussen. Tur att man hade mamma och familj runt sig. (;



Ett gammalt klipp. Från gammla skolan, jag och vänner byggde ett litet torn på Elevens val. Haha! :)

1 kommentar:

  1. Hahaha, älskar det där tornet vi gjorde! :D <3
    Häftig syrra du har!:)

    SvaraRadera