lördag 13 augusti 2011

Natt hos Elina :D

© Liss


Nu är jag hemma igen efter en natt hos Elina. Vi hade det jätte kul, först under dagen gjorde vi inte så mycket, bara hängde. Senare mot kvällen cyklade vi till Lanthandeln och köpte slush < 33. Och hyrde film. Vi hyrde "Vamyrer suger" och det är seriöst roligaste filmer jag sett på länge. Det är en parodi av Twilight. Och väldigt rolig. En film som måste ses av dem som sett Twilight, annars blir det inte så rolig. Men se den! Skrattar aldrig till filmer men till Vamyrer suger, gjorde jag det. XD Sen såg vi en dramafilm och när den var slut somnade Elina. hehe. Så jag la mig också då.
Och idag ska min födelsedag firas. Jag fyller inte förens på Tisdag vi firade tidigare. :D Idag firas jag av mormor, morfar, och moster. Min familj också, men de firar mer på min födelsedag i guess. ;)

IIIP, 3-4 DAGAR KVAR TILL FÖDELSEDAG OCH SKOLAN BÖRJAR! PANIIIK! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar