onsdag 31 augusti 2011

wooow...min uppdatering suger.



Som rubriken säger ^
Så har min uppdatering vart grymt låg under de senaste veckorna. På första sidan av bloggen finns fortfarande inlägg från sommarlovet... -.-
Men som jag sagt och skrivit förut är mitt liv inte så intressant just nu. Bara skola och träning. Jag hinner inte med så mycket mer. Haha! Sen har jag inte haft samma blogglust som jag hade innan sommarlovet. Man får hoppas på att den kommer tillbaka snart. ;)

Idag: Skola, like always. Det var engelska, musik, bild och profil. Min profil är bild, Så på onsdagar blir det bild x2. Men på profilen gjorde vi konstvärk i tejp. Väldigt annurlunda med kul.

Igår: Skola...
Förrigår: Skola... Haha!

Och imorgon så är det friluftsdag och så. Så mycket träning i morgon! (;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar