lördag 20 augusti 2011

10 fakta om mig:

1. Jag sminkar mig oftast med munnen öppen. x3
2. Jag tycker min kompis, Amanda, är cool för att hon vågar vara sig själv.
3. Jag hatade vår katt Lucy i början, men nu ääälskar jag henne! ♥
4. Kött och Mozarella är en av de goaste sakerna jag vet.
5. Jag sover nästan alltid med fötterna utanför täcket. haha!
6. Jag har ingen farbror, men två fastrar.
7. Jag är väldigt i mot rökning.
8. Mina älskligar, vännerna, har jag hatat en gång i tiden. Inte hatat men ogillat väldigt en tid. Men nu är de världens finaste. ♥ Men det var länge sen och inget som spelar roll lägre. ;**
9. Jag föler: Greys Anatomy, Off the map, Glee och House. [program]
10. Jag är beroende av sällskap från vänner och familj, jag ogillar att vara ensam en längre tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar