onsdag 17 augusti 2011

Första dan i nya skolan, idag.

Igentligen är jag för trött för att blogga men gör det än då. ;D

Min dag har vart väldigt händelserik. Haha! Uppe klockan 6 på morgonen för att fixa mig innan skolan, och ta bussen 07:30 för att komma dit. Skoldan har vi inte gjort mer än gått igenom en massa, blabla. Och på rasterna har vi kompisar bara hängt, skrattar och spelat lite pingis. Bussen hem var heeelt proppfull, folk bokstavligen stod på varandra. Jag, Amanda och två tjejer till satt i varandras knän. Fyra personen fick vi plats på två säten. Haha!

Nyss ropade på pappa på mig och höll en koltrast i handen. Lucy, katten, hade fått tagi den och tryckt ner den mot gräset med sina bara tassar. Mig krigare. Men stackars fågeln. :( Han dog inte men jag är osäker om han kommer få ordning på sitt flyande..


Gjord av: Har ingen aning, den var sparad på hårddisken. xP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar