fredag 29 juli 2011

Hemma från norge, skolan närmrar sig och 13-års dagen är snart här!

Som ruktiken säger. Är hemma nu från en vecka i norge! Har haft det fett mysigt i Bö (stad) och Arendal (kusten). :D Och i Holmestrand hoss släkten. Det har vart jätte skönt de senaste 12 timmarna hemma. Borta bra men hemma bäst! Hahah;
Kameran fick of course hänga med till Norge. Men så mycket bilder blev inte tagna från min sida.. Har inte haft tid. Nu blir man hemma fram tills skolan börjar. 17 augusti börjar skolan och min kompis Ella fyller åt. 16 augusti fyller jag år. :D *LÄNGTAR* fast vet inte helt vad jag vill ha. Presentkort eller nått! Längtar tills jag fyller år, men så fort min födelsedag slutar börjar första skoldagen, och sommalovet tar slut. Wäääähää! D:

Oj. Det blev mycket smilieys i det här inlägget. c;



Modell: Min hand och en sjötstjärna Fotograf: Mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar