lördag 2 juli 2011

Skön dag, med shopping och bad (försening på inlägget...)

I Lördags:

Just nu är jag ganska trött. Jag badade för en stund sen, och det var jäättee skönt, frös redan innan jag kommit i vattnet, så jag trodde det skulle bli jätte kallat i vattnet men det var lika skönt som tidigare idag, 22 grader!

Sen idag har jag vart inne i stan óch småshoppat lite. På Kappalh hittade jag en vid, svart randig tröja. Och sen på Gina tricot hittade jag en nästan poncho fast med mer ärmar. Tyckte jätte mycket om den. Och även den tröjan var randig, och cream färgad. Tyckte mycket om båda två! Bilder konner sen när kommit hem.:D

(datan krånglade så jag inte kunde publicera inlägget i lördags utan ffår ta och göra det nu när jag är hemma igen. ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar