onsdag 20 juli 2011

Haft ett grymt bra dygn med Moa Lindman och Linn Hult! :D

Nu halv ligger jag och är ganska trött. I natt sov Moa och jag inte en blund. Linn sov 2-3 timmar under natten/ tidig morgon. Från igår runt 9 tiden fram till i dag runt 12 tiden hade jag bara sovt en kvart! Men har haft en JÄTTE bra övernattning med Moa och Linn, och fullt upp med att spela wii. Och man blir inte så trött när man druckit en halv 1,5 liters läskflaska XD

Igår träffades Linn och jag nere vid poolen för att bada och bara va. Där nere vid poolen träffade vi Ella, Simon, Laura och Alex. Så vi var med dem nån timme. Moa kom sen senare så Linn och jag hängde med henne. Vi gick till lanthandeln och köpte vaniljmunkar och satte oss på en klätterställning och snackade om allt. Sen stack vi till Linn och bada i hennes pool. Lite senare åkte vi ut till Moa och övernattade där.

Så mitt senaste dygn har vart supeer(man)! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar