onsdag 13 juli 2011

Toomarra is the norgefolket gooing home. *jag pratar dålig engelska XD*

I kväll har vi ätit tapas. det var kyckling, vindruvor, vitlöksbröd, såser, grillad paprika fylld med köttfärs, och mycket mer. och det var ju såå gott! :D

Imorgon åker norgefolket (kusin Anita (runt 30 år), Anitas man, kusinbarn Marcus (ca 15 år) och Eric (ca 12 år). Känns tråkigt faktiskt. Jag saknar min säng men det är helt ok att sova i soffan... haha! ;) Men det kommer att bli ganska tomt. att vara från 8 ner till 4 pers, kommer bli tomt. Ska bli lite skönt också att göra som man vill och gå iväg och vara osocial. Fast mycket tråkigt...

Nu ska jag gå och kolla på Celebrity rehab, tror jag. ett bra reality-program på kanal 5, onsdagar 22:00. Naatti natti! ;*




Kladdkaka jag bakat och ätit upp. fast äthjälp av alla här hemma. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar