tisdag 1 november 2011

Fortsättningen av mitt dygn med Elina. :)

Kvällen med Elina igår blev väldigt lyckad! Vi käkade massa godis, spelade sims 2, såg på "Den som dräper", tittade på film och snackade. På morgonen när vi vaknade gick vi och satte oss och tittade på tv. Vi stannade upp på en film på Canal +, filmen hette "Princess Mononoke" och var en japansk anime/manga film. Den var faktiskt väldigt bra och annorlunda, den var så klart tecknad med inte helt barntillåten, det var mer äventyr och lite krig och övernaturligt. Jag är ingen manga geek, med det var kul att se en sånn film för en gångs skull.
Sen gjorde vi inte så mycket resten av för middagen. Nu är jag hemma igen och förbereder mig för ridning! Ciao!


Det var den bästa trailer jag hittade ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar