måndag 31 oktober 2011

Min dag sammanfattning av mig och Elina! :)

Jag skriver: I början av dagen åt jag en mysig frukost med familj och tittade på filmen "Rango". Den var rolig och bra! Sen ringde jag Ella och så cycklade jag till henne. Hos henne gjorde vi chockladpudding och såg på film. :D Sen framåt fem åkte jag hem. Elina och jag hade pratat om av gå "Bus eller godis" haha! ;D Så sedan cycklade jag till Elina...

Elina skriver (fortsättningen av min dag ♥ ): ...Jippi nu skriver jag...Sedan spelade jag och Liss sims 2, vi gjorde en lyckad familj på 4 pers vid namn, Edward,Bella,Jacob och Nessie.
Sen när kl blev strax före 6 så började det roliga!!!!! Jag var en döskalle i en onepice "dräckt" och Liss hade jeans och en jacka, i svart, och liemannen mask.
Det började segt,vi fick inge godis alls men sen fick vi mer och mer. Sedan gick vi igenom en MÖRK skog, och Liss världens dåligaste lamplysare höll i lampan.Hon lyste på marken så att jag skulle se SEN TAR HON OCH VÄNDER SIG OM MEDANS VI GÅR OCH DÅ SNUBBLAR JAG OCH GLIDER SOM BAMBI PÅ HAL IS!! GRR DIG LISS!!!! XD
Nu ska vi gå klart på Liss gata sen hem till mig och gå min gata, sen ska vi spela sims 2 igen!! KUL DAG :) TUMMEN UPP FÖR DAGEN!! TUMMEN NER FÖR LISS FICKLAMPSFÖRNING!
//Elina :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar