tisdag 25 oktober 2011

Lediga och lediga, och looov!

Jag vet att blogguppdateringen har vart sämst en tag nu. Men jag har så mycket att göra men samtidihgt inget att skriva om på bloggenn, och ingen blogglust. Den kommer väll tillbaka snart. Iallafall så kom jag just hem från ridningen och är trött. Imorgon och i över morgon är vi typ som lediga. Vi har utvecklingsamtal och när man var på det i en timma är man ledig resten av dagen. Förutom några hemuppgifter. Så imorgon har jag utvecklingsamtal. Och det känns väligt bra. Vi har inte betyg än med man får "Betyg" bäst är I hög grad, och sedan är det Ja, Nej men på god väg, och nej. Och jag hade i Hög grad i lite mer än hälfen av ämnena. :D
Efter det åker jag hem en stund, och åker sedan in till mini stan och ska äta på Kina resturnag med mina vänner för att fira Torunn på hennes födelsedag. Najs najs!
Sen på torsdag är jag ledig, på fredag en dags skoldag, och sedan är det helg, och efter helgen har vi lov i en vecka! :DDDDD

Nu ska jag spela Sims 2. Det var evigheter sen senast! ♥


Lucys tassar! ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar