söndag 2 oktober 2011

Min helg

Min helg har vart lugn och slapp men ändå händelserik. I fredags på studiedagen var jag med Lovisa. <3 vi gjorde barkbåtar, spelade sällskapsspel och satt och snackade om allt möjligt. Haha!
Och i Lördags hade vi match. Vi förlorade. Förra säsongen (då jag inte gick på innebandy, förutom mot slutet) vann vi inte en ändå match. Men denna säsongen började det bra. Bra uppspel och Linn gjorde lagets första mål. Vilket var jätte kul! Så det gjorde inte så mycket att vi förlorade med 1-12. :)
Och idag åkte Ella, jag, hennes mamma, och hennes 2 åriga lilla syster, iväg åkte bada och simmade. Kul kul! :D Sen var vi en stund efter. Men annars har jag bara slappat här på eftermiddagen. Kollat på lite film med mamma och glott på tv.

symmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmb vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
^ Lucy gick just över skrivbordet ^



Amanda, Ella och Lovisa. < 333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar