fredag 28 oktober 2011

LOOOOV!!!

Nu har jag lov framtills nästa måndag, alltså i9 dagar! :D Ikväll blir det träning och imorgon match. Förra helgens matcher var jag både nöjd och besviken över. Besviken på mig själv. Men imorgon ska innebandymatchen bara vara bra och jag ska bara vara nöjd. ;)
Idag har det var vanlig skoldag. På bussen fram och tillbaka har jag läst min bok som jag skrev om för något blogg inlägg sedan. Det är så bra!! Den heter som sagt Här ligger jag och blöder. Den är en typisk toårsbok: Kärlek, drama, komisk och najs att läsa.
Boken börjar like this:
”Klockan var kvart i ett torsdagen den tolfte april, dagen före den internationellt inbillade olycksdagen, och jag hade just sågat av yttersta toppen av min vänstertumme med en elektrisk sticksåg.” ;D

Den är suuuper bra! Aja ha en bra helg people! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar