lördag 26 november 2011

BREAKING DAAAAWN! :DDDDDDD jete jete brå!



GAAH! FLMEN VAR SÅ BRA. Älskar den! Handlingen och filmen var uppbyggda på ett annat sätt än de andra 3 filmerna. Men så bra! :) Längtar redan till Part 2. Ska inte skryta och berätta om handlingen, inte så smart att avslöja för mina vänner som inte sett den. ;) Tack Ella för en suuper dag!
Innan filmen gick Ella och jag in lite olika affärer. Efter en tag kom hon inte på några fler butiker hon ville in i, så hon blev "dragen" in i alla butiker jag skulle in i. Haha! Jag har köpt 4 julklappar och mamma köpte mig en svart, genomskinlig stjorta, och ett vitt linne att ha under, + ett par svarta tights, som jag ska ha till min gammel farmor Gretas begravning. Känns så konstikt att hon är borta... :(

Nu är jag hemma igen. Mamma och pappa ska gå och dricka glögg och äta fika hoss grannarna. Men jag planerar att stanna hemma och titta på film istället. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar