måndag 28 november 2011

Berit på väg hit

Nu sitter jag och äter brändamandlar-socker som ligger längst ner i papperspåsen, köpt på julmarknaden i helgen, som jag inte gick på. Så nyttigt! Annars har jag vart hemma i en och en halv timma och då har jag ätit toast och pluggat massa spanska +lite matte. Vi har spanska förhör på onsdag och spanska PROV på fredag. Känns lite sisådär. Att böja verb efter dig-hon-jag och så är ganska svårt i spanskan. Men annars kommer det nog att gå rätt bra.
I skolan har jag haft matte, spanska, so, och så vidare. En vanlig skoldag utan några ovanligheter. ;)
Förresten snöade det igår! :D Men det blev inte mycket kvar efter natten. Mest lite issnö i gräset. Det är ju en stom vid namn Berit som kommer in över landet också. Hoppas det inte kommer förbi här...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar