fredag 4 november 2011

Min dag har vart jätte bra! :D

Åååh! Min dag blev så lyckad! :D Dagen på museumet var både intressant och kul. Som jag berättade åkte jag till Natur historiska riksmuseumet i Stockolm, men syrran, mamma och syrrans kompis Fanny. Där tittade vi på ALLT och lite till och såg även en film på cosmonova. Det var jätte häftigt. Bioduken gick från höger till väster och även upp i taket, det känndes som man var där. Det var inte 3D men ändå så var det väldigt effekt fullt. Vi såg en film som hette Born to be wild, klicka på länken för att läsa mer om filmen: http://www.nrm.se/sv/meny/besokmuseet/cosmonova/aktuelltutbud/borntobewild.16061.html
Sen när vi var klara på museumet åkte vi till Stinsen en kortis för att jag ville in på Ginatricot men tröjan jag tänkt köpa var inte lika snygg in real live, än på nätet. Så jag köpte inget idag. Men, jag fick ett par nya skor! :D För jag behövde det och har tittat ett tag. Igentligen visste jag inte vad jag ville ha men när jag såg skorna blev jag käääär! ♥ Haha!
Jaja, Godnatt, och nu ska jag sätta mig vid Tv:n igen och titta på Hellenius hörna! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar