söndag 27 november 2011

Första advent

Idag är det första advent, men ingen snö. Skulle ha haft innebandymatch idag, men jag har gått och blivit förskyld. Blllllääääääh! BLIR GALEN PÅ TEKNISKA SAKER!!!! Har suttit i en halv timma och jobbad fram en serie av min dag i photoshop, så ska blogger ställa sig på tvären och ska inte ladda in bilden i inlägget! ´GAAAH! Försöker EN sista gång, annars blir det som vanligt att jag skriverom vad som hänt idag. Nehe... Bilden ville inte. Aja...

Dagen började iallafall med en mysig promenad i skogen för att leta efter vit mossa och annat pynt. Sedan kom vi hem och åt en trevlig advents frukost, och tände första ljuset. Efter det satte sig Ida och jag oss i köket och pysslade ihop små moss/advets/jul partier att stälal öjus i. En var och även en till köket. Sen gick jag in i mitt rum och städade, medans jag tittade på Svamp Bob Fyrkant. :)
Annars idag har jag fikat på pepparkakor och lussebullar. Och senare idag ska mamma och jag baka en ny sats med lussebullar. Älskar adventhelgerna så mysiga och högtidliga. Snart jul också. :)


Ljusen ♥, och nu vill bilden laddas över. Orkar inte ladda upp den andra, det kommer säkert att skita sig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar