onsdag 23 november 2011

Konstutställning

Nu är jag trött. Att gå upp klockan 6 varje dag i flera veckor med bara två vilodagar iveckan får en att bli lite trött. Jag behöver lite mer en 8 timmar tror jag för att hålla mig pigg. Mörkret - vintermörkret som närmar sig fast det är + grader blåsigt och ruggit - gör en väldigt trött. Men så hemskt är det inte. Det ända jobbiga igentligen är väl att jag inte får sovmorgon. Haha! ;)
I kväll var jag på en liten konstutställning på min gamla skola, och min lilla syster skola. Man fikar, pratar och kollar på lekis till år 6, konsterk. Fortfarande mysigt. :)

I skolan var det bild, som det är varje onsdag, musik, som det är varje onsdag, osv. Hihi! :) Det är sen dag idag så man kommer hem vid halv 5. Då ar jag jätte hungrig men pappa tyckte att jag inte skulle ta värsta middagen, utan ett litet mellanmål. Det är rätt, men jag var så hungrig. Jag og lite potatissallad, oboy och en banan. Och lite senare en avokado och vitt bröd. Snart ska jag äta middag, korv med bröd. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar