torsdag 17 mars 2011

Underbart! :D

Dagen i går blev superduper! Amanda och jag baka pannkakor, med vårt lilla heliga recept... Vi åt och laga i närmre 2 timmar, hehe. Men det var så mys, och så prata vi mycket under dagen, om det mesta. Efter det gick hon och jag ut på promenad. Hon hade med sin kamera till skolan, så vi kunde ta en foto-tur, sedan efter skolan. Vi gick ner till slottet, ocg fotade i massor. Lovar att jag ska ladda över bliderna i helgen, och lägga ut på bloggen. När vi kom hem var klockan halv 6. Vi hade vart ute i över två timmar.
Mycket frisk luft.


Idag har dagen inte vart mer intressantare än vanligt. Under dagen har inte mycket hänt, vi har haft lite matte, geografi, praktisk matte och vanligt arbetspass. Och efter skolan var jag med en vän en stund och gick sedan hem. Lilal stressat åt jag en skål nudlar och begav mig ner till gympasalen. Innebandyträningen gjorde vi det vanliga.
Nu är jag rätt trött, ska äta kinamat. Som blivit kvar från mammas lunch, så får resten i familjen äta mackor. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar