torsdag 31 mars 2011

Första dan i skolan

Idag vad det då första dan i skolan på en vecka. Det är skönt att nu vara frisk, och att jag inte behövde kräkar mer än i måndags. Men det är ju inte något man vill prata om. Det var helt okej att komma tillbaka till skolan. Det var rätt lungt tempo och inte jätte mycket att göra fast jag vart sjuk.
Efter skolan fick jag sällskap med en klasskompis halv vägen, sen där vi går åt två olika håll stannade vi upp och prata en stund till.
Och nu har jag vart hemma i en halvtimme. Jag är hungrig, så jag ska ta något att äta. Efter det ska jag ändra på min blogg-design och leka i PhotoShop.

Och nu fick jag veta att jag ska ut i skogen, på promenad med pappsen. Han lockar mig med fika när vi kommer hem. Och det är jag svag för! :)


En bild utav många. Bilden tagen av mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar