söndag 27 mars 2011

Dag i Västerås.

Igår blev det ingen foto-tur. Skippade den. Slappade, spela kort med pappa och fixa mig för Elinas tjejmiddag. Festen började 18 och slutade 21. Vi åt kycklingspett, jag är inte världens fan av kyckling. Men det var gott! Och till efterrätt, marängtårta. Sen på slutet körde vi "Anden i glaset" med riktiga regler, med ljus och allt. Men jag hoppade. Vågade inte. Hahah! :D

Och idag, har jag och mina förldrar åkt till Västerås över dagen. Där träffade vi mammas kusin och hans fru. Med dem åkte vi till ett museum, eller vad man kan säga. Det var iallafall en stor gård, som de har gjort till museum. Det var utomhus. Som tur var hade jag med kameran, så jag kunde foto djuren och de fina gamla bond-husen. Kommer lägga ut de bilder jag blev mest nöjd med.
Efter det åkte hem till dem och åt middag. Men nu är jag hemma igen, jag ska sitta vid datan. Och efter det ska hela familjen se en film. Så mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar