onsdag 23 mars 2011

MATTE!

Buhu... Måste göra matte nu. Men är också hungrig+ att jag vill slava lite framför datan. Så det är inte lätt. Men äta, måste jag och även matten måste göras. Datan får vänta på sig tur. Men jag har också en seg smörja i mitt huvud i dag också, och är jätte trött. Undrar om jag kan klara matten. Blir nog: Vad blir 1+1? Mitt svar lär bli 257, antagligen. :)
Höll på att bryta ihop på matten för att allt var jobbigt. Fick vänta 5 minuter extra för att läraraen inte såg att jag behövde hjälp. Hade lust att skrika på honom och säga att jag var FÖRST! Men eftersom jag är duktig på att behålla mitt humör (eller inte) klarade jag igenom det.
Och vår mattelärare på tal om ingenting, berättade han att jorden snurrar lite snabbare än vanligt. Och om jorden går snabbare kan vi komma ur en linje, och då kommer vi längre från solen. Det betyder att jorden blir en kallare och kallare plats. OCH DÅ GÅR JORDEN UNDER FÖRR ELLER SENARE! Kommer inte kunna sova i natt, haha!



Ser ni den liiilla solen?

1 kommentar:

  1. Jag tror ínte det är nått att vara rädd för just nu, haha ;) Pussis<3
    //Lovisa

    SvaraRadera