söndag 13 mars 2011

40 år!


Dagen i går blev lyckad. Mamma hade sin 40 år fest, då lite från släkten och hennes vänner kom. Det var så kul att träffa dem igen, känns som evigheter sen jag såg mina kusiner och folk sist.
Vi blev väldigt många. Mysigt. Men jag är ju då inte den gladaste när det är mycket folk. Jag blir mest irreterad då. Men det var mys ändå.
Våra sysslingars familj sov över här igår till idag. Vi såg melodifestivalen då, och fel kille vann. Eric Saade har kanske inte den bästa rösten. Jag tyckte om The moniker. Låten är så glad!

I morse var det innebandy träning, pappa väckte mig 8. Jag var så trött, och jag hade sovit gott. Så det var jobbigt att gå upp. Men pappa stekte ägg till mig, och det tycker jag mycket mer om att äta, än macka.
På innebandy-träningen körde vi de vanliga övningarna, och sprang ett par varv runt sarjen. Dommaren som brukar dömma oss, kom och pratade med oss. Och lärde oss nya övningar.

I morgon är det skola, jobbigt. Eftersom jag inte kännde att jag fick sovmorgon. Men det ska ända bli kul, för mina vänner har nu kommit hem från fjällen.

Bi bie! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar