torsdag 3 mars 2011

Tröttis är jag

Har kommit hem från ett jobbigt fys/innebandy träning. Vi har kört innebandy övningar och idioten. Blev rätt nöjd med idioten, eftersom jag var 3:a in i mål. Om man kan säga så?
Ja iallafall nu är jag jätte trött och sitter och lyssnar på musik efter som lilla syrran och hennes kompis har dansat och busat till musik. Och så valde de min lista på spotify. Så det blev bra musik också :)

I morgon måste jag äta bra till frukost och ha med extra frukt till skolan, eftersom vi ska ha Bip-test. Det går ut på att en röst säger, från en skriva, 1, 2, 3 och så vidare. Och varje gång han säger nästa siffra ska man springa över bestämd plats. Sen fortsätter den så. Och efter varje siffra går det snabbare. Hinner man inte över till andra sidan, åker man ut. Vi har det för att vår gympalärare ska se hur alla i klassen håller ut, och så antecknar han.
Så jag ska ge allt!

Känner att alla mina senaste inlägg typ handlat om vad jag ätit känner mig lite tråkigt. Ledsen, ska bättra mig och få mitt liv att bli lite intressantare. Hur jag då ska göra det, vet jag inte. Får väl ta mig att åka på lite äventyr. Jag ska i alla fall köpa något till min kära mamma, en present. För hon fyller nästa vecka.

1 kommentar:

  1. Åhå, låter hur bra som helst med en present.... du kan väl skriva här på bloggen vad du köpte, så vet jag när jag öppnar presenten.... ;)
    Kram mamma

    SvaraRadera