torsdag 10 mars 2011

Mina fötter är så kalla

I går hade min mamma födelsedag, och efter skolan gick jag och Elin till Lanthandeln. Och köpte present. Hon köpte godis och jag present till mamma. Valde en tvål som var lyxig och fin. Inte i flaska utan som en hård kub. Gammeldags.
Sen hände det inte någon speciellt. Elin och jag spelade lite sälskapsspel och hade inte mycket för oss.
Sen på kvällen laga Syrran oh jag mat till henne, och till efterrätt Ica-kladdkaka! :D


Idag har vi inte vart i skolan alls, utan vi har vart på ett ställe som kallas Vattenöden. Man är ute hela dagen och hittar på massa grejer. Var men samma tjej under dagen efter som alla är sjuka och bortresta även idag. Så Laura och jag har huggt ner träd, gjort en eld. Och haft kul. Efter hela klassen gjort det åt vi vid elden. Sista vi gjorde var isvett. Är helt slut nu efter flera timmars friskluft.
Här på eftermiddagen ska jag vila till klockan 17. För då är det Innebandyträning hoppas jag. Om det inte blir för några så det inte blir träning, hoppas inte det. :)

1 kommentar: