lördag 16 april 2011

Valhall turnerning.

Är så trött nu här efter en heldag med innebandy. Alla Valhall klubbar där vi bör träffas inne i träningshallen, det är alltså dam-laget, herr-laget, och ungdoms-lagen. Vi delades in i 6 olika lag. Vi döpte vårt lag till " Team Asfalt" eftersom vi fick gråa västar. Det var lite komiskt. Jag var nöjd med vårat lag, det var roligt folk med där. Och så var det två stycket från vårat "hemma-lag"
Sen började två lag spela. Det var byten av lag efter en period (10 min). Då byttes lagen mot två andra lag. Och så fortsatte det så, som turneringar.
Vi vann inte någon match, men vi gjorde alltid minst ett mål. En match blev det oavgjort.
Det var iallafall jättekul, men nu är jag helt slut och jag måste stretcha, annars blir jag stel som en liten gubbe. :D

Senare idag kanske jag går ut och fotar, och bara vara ute. Sen ska jag börja jobba på en snyggare "bild_längst_upp"-grej. Vad heter det igentligen??? xP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar