lördag 2 april 2011

Shoppat ett nagellack+godis

Jag, min syster, och hennes kompis och mamma åkte in tillvåran närmsta censtrum. Tar endast 20 minuter att åka dit, så nära tycker jag att det ligger ändå. Där gick mamma och jag runt för oss själva så gick lillsyrran och hennes kopis ihop. Mamma och jag gick in på Kicks. För jag var så sugen på att köpa ett "Graffiti Nails" -nagellack. Köpte ett lattebrunt. Sen gick mamma och jag in på Deichmann, och kolla sommarskor och skor till Dopet som är nästa helg. Och till sist gick vi in på Intersport, där jag fick springa på springband, för att se vilka skor jag behöver när jag ska ut och springa här i vår. Min fot var rätt rak, vilket är bra men höger foten lutade liiiiite inått. Men det var inte så allvarligt.
Men nu är jag hemma igen. Igentligen har jag vart hemma i några timmar, jag har bara inte orkat att blogga om det.
Nu ska jag ladda över bilder så jag kan visa vilket underligt godis jag köpt! :D


Undrar vad det är...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar