torsdag 21 april 2011

Vaknar 8, idag igen! VARFÖR!?

Vaknade 8 idag igen, till och med lite tidigare innan 8. Och jag la mig inte ens tidigt i går. Blir galen. Sov kanske 7-8 timmar i natt, vanligtvis brukar jag sova 9-10 timmar. Dagen blir längre, och mer saker blir gjort när man vaknar tidigt.

Idag åker vi upp till Gävle(inte svära)för att fira påsk med mormor och morfar. Ska bli mys, för att det är så lungt ute på landet. Jag bor också på landet men de bor mer i sommarstuge-område inne i skogen. Jätte mysigt ställe med strand, massa små söta hus, och fin natur.
Som jag sa igår ska vi åka upp dit med tåg. Vår familj åker nästan aldrig tåg, och det kommer nog inte bli en vana heller. Utan mamma, jag och syrran åker upp utan pappa en dag tidigare, och för att göra det lätt åker vi tåg, istället för bil. Pappa kommer sedan på fredagen med bil.
I Gävle ¨stananr vi från torsdag till söndag. Så det blir inga blogg inlägg på de fyra dagarna, eftersom det inte finns internet där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar