söndag 3 april 2011

Min dag, baklänges...

Vår hund ligger över mina fötter, här efter middagen. Innan jag kom hem var jag hos Elina en stund, hos henne gjorde vi inte så mycket. Innan jag gick till henne hade jag sett en film med familjen. Och innan det dushade jag. Och yttligare några timmar tillbaka var jag på innebandy träning. Vi var inte många där idag, endast 6 stycken. Men det gick till som vanligt med upp-värmning och match på slutet. För vårt lilla tre-manna lag tyckte jag att det gick bra ändå, fast en vi förlorade med 2-3.

Så min dag har vart bra! Nu ska jag sitta lite vid datan, efter det ska nog familjen samlas i vardags rummet och titta på TV, och mysa. :D

Imorgon blir det ingen tjejgrupp. :( Men det blir gympa, bild, och något ämne till. Vi får se hur den dagen blir. Får hoppas på att något ut över det vanliga händer, något kul. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar