måndag 25 april 2011

Härligt utomhus


Lilla syster har ritat. :)

Har inte bloggat på hela dan i dag. Men det har vart så härligt ute. Solen har skinit som om det vore sommar, och det har kännts som om jag skulle vilja gå och bada. Som min kompis gjorde :D
Men idag har jag vart med Elina. Vi var ute hela dagen och har haft jätte kul. Vi har garvat åt allt och pratat strunt med folk som går förbi, stackars människor. Och så har jag ätit grillad korv och jordgubbar! Mums med jordgubbar!!!! :)

Snart ska jag iväg och springa med innebandyn. Jag kommer endast ha linne och korta tränings-tajts. Ute är det 21 grader, och klockan är snart 6. SÅ NICE!!! <3
Och så får vi hoppas på att det går bättre denna gång en förra, för förra hade jag håll hela vägen. Men nu har jag ätit en lång stund innan, så jag fortfarande har kvar energi i kroppen, utan att få håll. Jag är så smart så.

Ha en fortsatt bra dag!

1 kommentar: