onsdag 20 april 2011

KATTEN HÄLSAR: k,mnnnnnnnnnjjjjjjj

KATTEN HÄLSAR: k,mnnnnnnnnnjjjjjjj . (<--Hon kan till och med göra punk på slutet, jag är så stolt över henne!) *mjau* = Hej alla söta människor därute!

Nu har jag vart duktig igen! Mammas vanligaste citat "Ditt rum ser ju ut som ett bomb-nerslag" och stämde in ganska bra på mitt rum. Mamma hade faktiskt inte hunnit säga något om mitt rum, men jag såg hur stökigt det var. Och eftersom jag inte hittat på något att göra har jag städat mitt rum. Det blev jätte fiint! Tyvärr tog jag inte FÖRE och EFTER- bild.
Senare idag ska jag baka, spela Kubb med mig själv, rätt kul faktiskt. Och strax ska jag ut och gå med vovven. Jag är ensam hemma och därför är det tyst förutom all bra musik från MTV som spelas, älskar den kanalen! :D

Inlägg senare kommer med bilder och "Dagen outfit".


Här har jag städat...


...Och har jag inte städat. Hehehe :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar