söndag 24 april 2011

Hemma, tappat linslock+ mamma fast i Måttanbacken...

Nu är jag hemma! Det är så skönt att komma hem igen, fast dagarna vart hur sköna och bra som helst, så är det alltid bäst hemma, för mig.
Alla borde få ha ett par dagar i Gävle hos mormor och morfar, få vila själen. Det är härligt där, lugnt och fridfullt. Älskar att komma dit i mellan åt. Det är också mys att träffa släkten.
Uppe där har jag: Ätit god mat, vart ute, träffat en thai-tjej (Kul tjej i min ålder), *sett hur fiskarna simmar mot strömmen upp i ny sjö, och bara mys i min onepiece. HAHA! :D Sen har jag shoppat och fått lite nya kläder, och köpt en ny klänning. Smak-prov komemr längre ner på sidan...


Just nu laddar jag över bilder från min kamera, och väntar på att min mamma ska komma hem. Lite komiskt, men ändå synd om henne, och farligt så jag ska nog inte skratta åt det... för att bilder stannade i Måttanbacken. Stackare. <3

Och i morgon ska jag sova så länge jag kan, och sedan ska jag försöka att hitta på något kul. Så ha en bra kväll! :D

*Jo, det om hur fiskarna simmar mot strömmen, upp i ny sjö, var så häftigt! Det var hur mycket fisk som helst i forsen. Och på vissa ställen, nästan över allt, kunde man stoppa ner handen och känna 10 stycken fiskar på en liiten yta. Det var en upplevelse, fast det inte låter som det intressantaste. :D


Skoor:
_____

Skorna: Stadium 199:-


Fick även en vårjacka, eftersom jag verkligen behöver en. Och så köpte jag en marinblå klänning från Gina tricot. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar