lördag 4 juni 2011

Skön dag


Idag har jag:

På morgonen:
-Ätit frukost med familjen, ute på verandan.
-Slappat vid datan
-Städat.

Förmiddagen:
-Ringde Elina (Oj, vad många gånger jag skrivit på bloggen, att jag träffat/ringt Elina)
-Jag, hon och hela familjen, åkte ner till stranden en liten stund. Jag ville mera bada, men Elina var förkyld och kunde inte bada länge. Men ett dopp fick jag iallafall.
-Vi åkte till Lanthandeln där det var mini-loppis. Det var inget intressant där, så vi köpte korvbröv, och åkte hem.
-Där hemma åt vi grillad korv, och myste utomhus.
-Sen gick Elina hem för att hennes mamma skulle ha 50-års fest.

Och nu:
-Nu har jag just kommit in från Vattenspridaren. Hade jätte kul för mig själv och sprang igenom vattnet som en liten flicka! XD
-Och nu måste jag gå för att ta disken. ;)

Sen vill jag bara säga att alla mina bilder de senaste dagarna är tagna av mig, så kopiera inte dem. Sen kommer jag fortsätta att använda mina bilder, och försöka att inte använa Google bilder. (I LOVE GOOGLE!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar