lördag 11 juni 2011

Lördag 11 juni

Första dagen på sommarlovet! I morse, vid 10 tiden åkte mamma och jag en kortis till barkaby, för att handla shorts och mamma skulle ha joggingskor. Vi hittade båda blus ett par basics "sneakers" skor för 99 :- på Stadium. De var vita och fina, men jag köpte lila snören att ha i istället för de vita. ;)
Sen så rensade jag, min syster, och hennes kompis, rabatten. Den var fylldmed gräs och massa idiotiska rötter. Så vi satt och rensade den rabatten under kvällen. Vi blev inte tvingade till det alls, utan det var vi som ville. Men ialladfall köpte mamma och jag blommor på plantskolan, till rabatten. Så nu har vi planterat lite blommor, så det har blivit så fint så! :D

Men nu ska vi ner till stranden och bada. Det är grymt varmt ute, 30-32 grader ute!!!

Hei dåeee! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar