torsdag 23 juni 2011

Jag målar naglarna, det var länge sen!

Har börjat måla på tånaglarna, men måste låta det torka mellan varvern. Fingernaglarna är redan klara, det blev franskmanikyr. Jag har haft intresse för att måla naglarna, men har inte gjort något mer seriöst på naglarna än bara måla dem enfärgade. Nu har jag gjort franskmanikyr och en stor blomma på stortån-nagel. Kan rita en dålig skiss i paint så ni har en aning om hur de ser ut. ;)

Annars idag har jag inte gjort så mycket, försökt hitta någon att vara med, men har inte ansträngt mig direkt så , ja! Snart ska jag ut med hunden för att han behöver en promenad. Vädret är kasst idag, det har regnat under förmiddagen och nu börjar det se bättre ut.


Erkänn att jag äger på att rita fötter! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar